V posledním období lázně Spa Aphrodite Rajecké Teplice budují značku luxusního lázeňského zařízení určeného pro tu nejnáročnější klientelu, která vyhledává kvalitní léčebné a relaxační služby. I proto nezapomínají na neustálé inovace, které zvyšují kvalitu a rozsah poskytovaných služeb.
Vincentka je přírodní léčivá minerální voda vyvěrající v Lázních Luhačovice, s vysokým obsahem fluoridů a kyseliny borité. Dostupná je návštěvníkům Lázní Luhačovice při původním prameni Vincentka a lahvovaná pochází z pramene Nová Vincentka. Těší se mimořádné oblibě, když jsou její účinky již po staletí využívané při léčebných kúrách přímo v Luhačovicích, ale i v jiných léčebných zařízeních a v domácnostech. Balená Vincentka se prodává standardně v lahvích s objemem 0,7 l a 0,3 l. Mimořádně oblíbené jsou i nosní sprejové aplikátory - produkty distribuovány jako VINCENTKA NOSNÍ SPREJ STANDARD a VINCENTKA NOSNÍ SPREJ JUNIOR 0+.
Zimní údržba je téma, které se v posledních vrací do podvědomí veřejnosti se stále menší a menší silou. Mohou za to mírnější zimy a ubývající problémy s jejich dopady na české silnice. A i když čas od času se nějaká kalamita objeví, objem finančních prostředků, které na tuto problematiku každoročně dává stát i jednotlivé kraje, spíše klesá. Prozatím se zdá, že v tomto směru nebude současná zima žádnou výjimkou.
Ústecký kraj v minulých letech dokončil optimalizaci obsluhy autobusovou dopravou, což spočívalo v zavedení linek s pravidelnými intervaly, pravidelně se opakujících návazností, ale i posílení provozu linek. Podstatně se v posledních letech zlepšila obslužnost území o víkendech. V budoucnu plánují v regionu podpořit zhruba dvěma miliony ročně turistickou lodní linku.
Středočeský kraj má podle slov hejtmana Miloše Petery dlouhodobě stabilní objednávku veřejné dopravy, kterou se snaží průběžně přizpůsobovat poptávce cestující veřejnosti. Vzhledem k tomu, že ta postupně narůstá, zejména v železniční dopravě, reaguje na zvýšenou poptávku posilováním vlakových spojů. Na rok 2016 Středočeský kraj navýšil objednávku železniční dopravy o cca 300 tisíc vlakových kilometrů (vlkm) na hodnotu 14 649 245 vlkm/rok. O rok dříve došlo k navýšení o 177 tisíc vlakových kilometrů.
Hlavní město Praha se snaží trvale zvyšovat podíl kapacitní kolejové dopravy. Proto v posledních letech plynule rostly dopravní výkony objednávané na železnici na území metropole. Za posledních pět let narostl objem železniční dopravy v Praze o 29 %. Fungování veřejné dopravy ročně spolkne okolo 14 miliard korun. Průměrně Praha dotuje všechny druhy dopravy včetně metra a vlaků částkou 72 korun na kilometr.
Na Plzeňsku se od dubna roku 2012 se výrazně rozrostla působnost Integrované dopravy. V současné době je do systému zapojeno 194 měst a obcí s více jak 300 000 obyvateli kraje. Pro většinu obyvatel regionu přinesl systém úsporu a pohodlnější cestování na jednotný jízdní doklad, kterým je Plzeňská karta. Do konce roku 2019 by mělo být do IDP začleněno všech 501 obcí Plzeňského kraje. S rozšířením IDP došlo v dvanácti lokalitách kraje k umístění 23 informačních panelů, které cestující informují o odjezdech návazných spojů různých druhů veřejné dopravy, autobusů, vlaků nebo městské dopravy.
České a moravské kraje slaví patnácté narozeniny. Od doby svého vzniku, kdy jejich úřady fungovaly takřka v polních podmínkách, prošly velkým vývojem a změnily se v sebevědomé samosprávné celky respektované na centrální politické úrovni. O tom všem jsme hovořili v „narozeninovém“ rozhovoru s nejmladším ze současných hejtmanů Martinem Netolickým, který stojí v čele Pardubického kraje.